Wednesday, 7 September 2011

WITH MYLOVELY DI HARI RAYA

Rasa bhagia ble org yg kte syg sanggup wat ape saje tok kte..mylove sanggup dtg ke rumah aku masa raya ke2 walaupun die pnat..cian b..hrmmm..;( ... aku nak g sne pon sbb aku nk tngok adik die tunang..ni pic adik atan bersama ngn aku..
cantik an adik atan..nama die Nor Hidayah..tp aku pggil die acik..tarikh pertunangan die 01.09.2011.masa raya ke3..cantik an acik ni???
waktu malam plk aku berjalan-jalan ngn mylove..tngok wayang cite 'HANTU BONCENG'..kelakar sgt2..nk pecah perut aku tngok cite 2..al maklumlah,zizan yg berlakon msti la kelakar n gempak..sblm tngok wayang 2 aku sempat bergambar dengan atan..ni la hasilnya..hehe..
jeng jeng jeng...da alang2 letak pic ni,,nak promote hp bawu..hahahah..yg mylove pegang 2 la hp bawu aku.. nokia C6...hehe...
hari esoknya pulak aku ikut family atan balik kampung..mmg pnat sg2 n padat jadual tp seronok..haha..pas 2 kteowg mandi laut..2 first time aku mndi laut...
ni pic kteowg mndi laut..masa ni la bawu aku dapat rasa kemasinan air laut ni..wekkkzzzz geli...masin lain mcm je..tp seronok sgt2 n aku nk mndi lg laut with mylove..
ok..aku akan perkenalkan family atan..yg belah kiri 2 abg die angah n tunang,aku n mylbe,tunang acik n acik n lastly kak long,haidir n suami kak long..acat lak xde kt cni sbb die tgh tgkap pic kteowg..bosannn..hahahahaha..

No comments:

Post a Comment