Wednesday 21 September 2011

TERINGAT KENANGAN LAMA..HUHU..

Wowwww....cm bez je topik ni..hehe...hari ni aku nk cite sal kisah aku dlu2..hehe...jom kite terjahhhh....

Hahahaha..pic ni mmg buruk..al maklum la...baru sem 1 ni..budak belasan tahun lagi aku ms ni..bak kate owg tua..dak hingusan lg..hahahaha...ok,,aku nk knalkan kt kowg kwan2 aku kt dalam pic ni..yg buat peach 2 name jue,yg pegang dagu name husna,tudung ungu dila,yg pndg aku lak nme die fath n lastly yg paling depan mylovely aku,atan...masa ni aku x kpel lagi ngn die..die 2 dalam proses tgh nk usya2 aku..eee pasannya aku ni..hahaha...
Ni la kawan2 aku masa mula2 aku masuk poli..
Ni la kwn2 aku masa kt asrama..tp skunk sume da berpecah sb kelas lain2..uma sewa pon da lain2 jgk..so sume da wat hal masing2...cedihnyaaa...huhu.. :(
Tapi nmpak cm skema je pic zaman pak kaduk ni..hehe...

No comments:

Post a Comment