Saturday 13 August 2011

sejarah diri aku


nama aku rabiatul adawiyah binti che aziz.aku dilahirkan di mentakab,pahang.aku hanyalah insan biasa kerana aku dilahirkan di rumah iaitu pada 23.01.1991.nasib aku la sbb x sabar sgt nk keluar wktu 2..huhu...skunk ni aku suda berumur 20 thun..dah boleh kawin sepatutnya..hahahhaha...tp sabar dlu,,,masa depan itu sgt pnting..blaja dlu k rabiatul..hehe..skunk aku stdy di politeknik premier johor bahru..stdy kt cni bez sgt..di sini la aku jmpe buah ati aku..baik sgt...ni la die..heheheh...
 
 
 
 
nsem x????hehehehe...
nama die atan..aku syg die sgt2...mmmuahhhh...atul cinta atan sgt2...
die ni baik sgt,,sllu tlg aku masa aku susah.asgment aku pn die bt..hehehe..thankz atan syg sbb
sanggup bt pe sje tok atul...atul xkan lupa pengorbanan yg telah atan bt tok atul...

No comments:

Post a Comment